I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
yesterday i'm happy :D
Thursday 1 December 2011 | 21:05 | 0 BlackWhite
jangan lupa tengok TV3 hari sabtu ni tau *promote ! 


hye semua . do miss me ? hahahaha . okay , yesterday was a history guys! you know what , saya dengan bangganya naik bas ting-ting pergi JB . act ini disebab my cousin nak sangat naek bas tingting . err . aku pun terikut sama . sebenarnya bukan takde kereta nak pegi JB cuma saja mencuba something new :3 wuhuu . then turun kat Batu 5 , my aunt ambik kat situ . adik aku sempat pulak tidur . and i met someone who i met in  pasar lambak . hoho . btw , kali ni dia dengan kawan-kawan dia . maybe pegi cs kot . hehe . and 'someone' tu opkos lelaki . LOL . hahaha . okay  , then pergi zoo ! best sangat lah konon . pergi sana binatang yang nak ditengok semua tidur . bagus sangatlah tu -,- lagi-lagi si hippo tu xD bahahahaha . dia tidur kepala dalam air , wa tengok dari jauh and i'm said itu batu kah? serius macam batu . pastu pusing-pusing pergi tengok unta 3 ekor . saya dengan jayanya menolak hasya dalam kereta kebal dia . hahah . depan kandang unta tu ada tapir , tapi TIDUR jugak . tapi ada angsa sesat . Hasya tengok . wooo . omelnya diaaa ~~ pergi tengok unta tu sekali dia kencing . suwey betul == huh . pergi tengok rimauuu dia pun buat masalah jugak tapi berak . puihhhh . suwey betul aku semalam . hehe peace (Y)

dah puas tengok binatang binatang tu , pergi JB Sentral . iwan tanak naik train tu . err . then ada lah aksi berlari larian ke platform aku punya gerabak M2 . seat 12A , 12B , 12C , 12D and 11C . kakak dengan haziq , imal dgn hasif the aku kena mengalah duduk sebelah uncle yg tidur sepanjang perjalanan .huh . dia indian rasanya .  kitorang duduk terbalik dengan arah perjalanan .  jadi agak pening jugak . then dah lah duduk sebelah uncle tak mesra alam , pastu takde benda nak buat maen . aku tertidur . hahaha  . dah tu dah sampai kulai . then pergi tesco makan . dah makan balek aa . ngantok you know . em , tu je lah . k baii .



Older Post | Newer Post