I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
untitled . LOL
Saturday 3 December 2011 | 02:31 | 0 BlackWhite

i wish i can be like her :>

Annyeong Haseyo :>

act tak tahu nak update pasal apa sebab still penat pergi kenduri kahwin my cousin , Eja Warda 'n' Zamri . hehe . sebenarnya tak buat apa-apa ponn . just snap pic pakai nikon abah je. itu pun sikit-sikit je . kebanyakannya kak na and abang iwan . yang penat sebab duduk lama sangat dekat rumah hanim . duduk duduk jee . dengan silaunya lagi . pening jugak kepala . hehe . hanim , jangan marah aa. ini luahan hati ^^(Y) okay . terima kasih Tok Usop sebab bagi hadiah . comel sangat teddy tu ^^ sukasuka! hoho . okay stop story satu .peace ^^

story 2 :

em , korang , my aunt cakap , SM Labu tu just for form 4 and form 5 . so , sekarang , aku dah takde harapan nak sekolah kat situ :'> even bukan aku yg nak , tapi sedih jgak aku tak dapat pergi sekolah tu kan . uhuk uhuk . :(  btw ,  abah cakap SMKA Johorjaya dalam tangan jee . huhu . sebab abah dapat jadi pengetua kat sana . wahh. jadik anak pengetua lah aku :O  huh , tapi seklah dato' macam mana seyh? MRSM lagi --'' doakan lah aku dapat MRSM nanti masa temuduga yee . huhu :/ tanak lah MRSM pontian , nanti outing pergi bandar je . apa barang seyh  . hahahaha . yg aku mohon terendak , melaka dengan pontian . okay dahhh .

story 3 :

err . jeless sial tengok relationship kawan-kawan gua dekat pesebuk -.- untung tang ting tong lah mereka ada orang yg sayang kannnn :< siapalah nak kat aku . so mean --'' hahaha .kay , tapi gua belum terdesak nak carik pakwe kan. couple pon tak pernah . itu rekod xD hehehe . gua dah ada RM150 kat tangan . sekarang tinggal nak bodek my bapak ehhh salah abah belikan Samsung Galaxy Young . comelnya phone tu ! >.< samsung memang murah kott :D Samsung Corby II dah ramai sangat yang pakai . yg Samsung Galaxy Young tu just RM 499 . 00/- murah lettewww .  so , ada harapan nak dapat .peace ^^Y  lagipun phone lama tu dah rosak aa . tu yg boleh lost contact dengan kawan lama -.- bullshit betul! grrrr--'' sim dia takleh masuk dekat hamdphone tu . nak aje gua banting handphone tu . k la bai :)






Older Post | Newer Post