I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
*school just around the corner*
Wednesday, 28 December 2011 | 18:10 | 0 BlackWhite


Hey fellas :> okay , hari ni berapa haribulan? 29 dec kan? hmm . lebih kurang 5 ke 6 hari lagi kita akan kembali ke sekolah ! wohoo~ syamim rasa macam kejap je cuti kali ni . sapa setujulike :P jk . hmm sesapa ada tak yg baru masuk sekolah menengah , mcm saya! hewheww. saya rasa tahun depan confirm jarang update + online . hmm . syamim dah dapat masuk SBP. bukan syamim  mohon pun sekolah tersebut . mulanya , syamim tak tahu pun SMKA Johor Bahru tu SBP . haha xD tak sangka ! okey . sapa sekolah sana jugak angkat keyboard/laptop please . hoho.

kepada yang sekolah dato' penggawaa tu untung tang tung lah korang . syamim dah dapat . cancel le pulokk dgn smka tuh . ramai kot kengkawan gue masuk situ . aduh duh duh . nak buat macam mana . tentu ada hikmah di sebaliknya . chewwaahhh :3 hahaha . okay , tahun depan saya form 1 . korang tau -,- haha . susah takssss pelajarannya ? okay . ini pengakuan ikhlas dari hati , sepanjang cutii ni syamim tak baca buku sekolah (Y) . hahahha. saya tau saya pemalas . jgn kutukk . tau ahh korang rajins . hemmmmm . hemmm . kepasa ex - sktmi1 and ex - skbp . don't forget me yah ! korang lah kwan terbaik di zaman sekolah rendah saya . sayang korang :'>

heewww . syamim beli keperluan sekolah hari isnin lepas . uniform sekolah 2 pasang , kasut dua pasang . bab kasut tu , heh .  syamim ingat kena pakai kasut putih sekali pakai kasut hitam daa~ -.- tak ku dugaa . kempunan dehh guwee . hahahaha . okay , tahun ni baru syamim beli beg kat kedai . is it awsomee ? surely , NOT! hahahhaa . sebenarnya , selalu pakai beg yg mama or abah dapat . sungguh menyedihkan -.-'' hahahhaa hahhaa . gelak sakan lah pulokss . hoho . okaylah , nak mndi . kbye ;)


Older Post | Newer Post