I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
getting fatter again!
Friday 16 December 2011 | 23:04 | 0 BlackWhite

Hye semua . saya malas nak cerita panjang-panjang . saya dah semakin bertambah gemuk sekarang ni . Ya Allah ! ye la kan , cuti ni , nak kata belajar jauh sekali , selalu online , makan , minum tidur dan baca komik . dah tu lepas makan , tidur . kekadang je tidur tu . dah lama dah tak timbang berat T^T kay , cer tengok gambar ni . nampak gemuk kan ?



err . gemukss gemukss :( kakak - kakak syamim semua tgh diet sekarang . so , syamim kena diet jugaa~~ nak jogging ke apa malas xD hahaha . syamim diet makan malam jee . tak reti nak makan takde nasi . anak jati Malaysia , mana boleh tinggalakn nasi masa makan . LOL . hehehe . doakan syamim berjaya menguruskan badan dalam waktu terdekat yaa . hoho ;) ada sesapa nak belnja syamim pergi London Weight Management? LOL . okay , walaupun saya kata saya gemuk , tapi BMI saya normal . so , bersyukurlaaa~

ha , font dah bertukar colour means cerita lain x)  em , korang dah dapat SBP ek ? Fathin  and  Nabihah dapat Sekolah Tun Fatimah (STF) . untunglah . Syamim tak dapat SBP . so , tngh tunggu panggilan MRSM . :) abah kata yg sekolah dato' hari tu dah  tukar ke SMKA Johorjaya . wuwuwuwuw~~ adehh , kena sekolah dekat sekolah abah laa nampakss nyee . :O . cousin twin syamim , yg abang dapat SBP ak kat selangor. adik dia sekolah apa entah . See Toh Ming Qi (SKTMI2) dapat Sekolah Menengah Sains Johor (SMSJ) . tengok ,orang cina pun dapat T^T  . abah pulak tak abes abes suruh aku sekolah agama -.-  hmm .

err . kay , saya memerlukan sesorang untuk meluahkan perasaan :') hmm . sekarang nak usha usha si dia je lah . wtfuuu~ hahah . tipu je . saya relaa melepaskan dirimuu -.- ee yuckss! jiwang karat bolee? hahahaha . okay , nak pergi kenduri dekat kampung .

kbai .




Older Post | Newer Post