I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
tak boleh blaa ayat kau lah sial +.+
Thursday, 3 November 2011 | 22:55 | 0 BlackWhite


Assalamualaikum w.b.t 

okei . aku straight to the point . korang tau ? ada sorang minah gedik nih nak kata aku macam - macam ! tak ke sial ? aku kacau dia pon tak . cuma dia tak puas hati dengan GBSK NADFANZ  tu sebab dia fikir nisa' rampas hafiz dari diaaa ~ eeeee `` please lah .diorang kan dah lama couple . kau nak kecoh apa kes ?

ni ada printscreen budak nih dekat status aku on fb . eh minah , aku tak caya lah brade ==

  

eee ~ tadi budak nih nak mintak maaf segala bagai kat aku masa kat sekolahh . diaa kata aku nih gedik . eh , mulut tak de insurans betul -_- diorang ngumpat aku masa diorang tak sembahyang hajat tadi `.` maisarah lah stalker aku .mwee ~   err , sekarang airysha dah laen gilagila babeng !  dulu she's funny , takreti marah-2 . sejak dia start jadik bestfriendforever bitchii nih laen terossssssss . eeee ~  bencinyaaaa !  i won't forgive you if you don't really wanna my forgiveness . eceh , speaking pulak . LOL . hehe



dah lah nyampah pulak eden nak tulis nama diaaa . ee . oke , bye 
take care 

Wassalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh ..

                                             Sincerely , 

illyaismailsyamimbinti **terbalekbalek :D





Older Post | Newer Post