I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
sepanjang SDEA hari ini:3
Wednesday 23 November 2011 | 23:24 | 0 BlackWhite


hye semua . okay , memandang kan hari ini line dekat rumah saya agak lembab , jadi , saya terus offline fesebuk . hoho . saya ambil keputusan untuk terus update blog buruk . taulah blog korang lawaa pakai blogskins :3 saya tak reti pakai menatang tu -,- hehehe . abaikan . okey , semalam join giveaway . ahh , tak cuak . LOL . nak hadiah -2 tu . weee `~~` hehehe . tadi kat sekolah , rasa macam jam semua dah macam nak habis bateri . terasa lambat berjalan . masa periksa Ibadat 2 kan pagi , selalu taklah terasa lama , tapi yang hari ini , pehhhhhhh . lambat gila . saket punggung saya duduk lama sangat :B hahaha  . saya ada beli gula-gula kopiko , jadi saya bukak dan makan ;D hoohooo ~~ ngantuk tau menghadap kertas putih yang saya dah jawab selama 45 minit sebelum habis waktu menjawab :) dah bosan sangat saya buat macam ni dekat tangan saya :-


#ini bukan tangan saya , cuma macam yang saya buat pagi tadi . saya lukis ''LOL'' :3

hahaha . lepastu masa rehat , saya , put , shidott and solehah lah yang paling lambat turun pergi kantin . hehehe . dah turun bukan pergi kantin , pergi tandas dulu . putt nak sentiasa lawa di hadapan ** . hahaha . then , pergi lah kantin , cik yam masak soto :D sodappp :3 ada jugak buat sambal , tapi syamim tak ambil sebab warnanya tak menarik . hehe . after that , syamim tnya lah put pedas ke tak , dia kata pedas ! naseb tak letak tadi :DD then , the bell was ringing . naek lah  . priksa Tajwid pulak tu . --'' . banyak betul aku tak tau . nak baca buku , tapi buhsannnn . hoho . adalah banyak jugak yang saya HENTAM . LOL . hoho .


kbaii . loveyou :) thanks read 











Older Post | Newer Post