I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
sekolah menengah ?
Friday 18 November 2011 | 17:53 | 0 BlackWhite

Assalamualaikum :)

hai . sihat ? jeng jeng jeng . SDEA minggu depan a.k.a 21 haribulan . phewwww . takut jugak ahh . kawan-kawan aku agaknya tahun depan sekolah mana lah yaaa . mesti jauh jauh punyaa .hmm . sebenarnya syamim still sebak lagi . okayy , bestfriends aku ; fathin , najwa , mai , huda,biha , zila , nisa , dhiya semuanya 5As . mesti jejauh sekolah diorang . yelah budak pandaiii.TAHNIAH LAH . aku nihaa . nak sekolah mana ? tanak jauh jauh .  kahkahkah . kalau tak dapat mana-mana , my handsome bapak , #perasan ;p suruh masuk sekolah Dato' ambil aliran agama . hmm . ecehhhh --'' rajinnya . cikgu wan shuhaimi cakap time kitorang form3 nanti PMR dah mansuh -,- bukan lagi susah ke kalau terus dari form 1 ke form 5 ? adehh . nak kene hafal formula-formulanya lagi . wahai menteri pelajaran . tak boleh ke kalau tak mansuh kan ? hewwheww . 

em , budakbudak zaman sekarang kan , kalau dapat 5As jea parents confirm beri hadiah apa-apakan ? aku tak tahu parents aku beri apa -,- tak kesah lah . tapi kan anak orang kaya (najwa,fathin,huda) dapat tau . najwa dapat DSLR Canon . fuhhhhhhhh . jeles siak . biasalah anak sulung . hewhew . huda pulak dapat iPad . phewww . agaknya kalau SPM nanti dapat straight As dapat kereta , rumah sebijik . kahkahkahkah :3 tapi aku tak tahu parents fathin bagi apa . kitorang tengah dingin nii . sorry lah tak leh cerita .ye , i know semua salah aku . aku lah yg start semua tuh . dah tanak cerita . --'' . dah ahh . 

okay , dekat rumah kampungburuk kita nih , dah siap dah kolam ikan yang comelll :3 hhehe . abah beli ikan koi . abah cakap nanti ikan tu jadi gemuk gemuk mcm selalu yang aku tengok  miahahah . abah cakap lagi dia beli ikan-ikan tu semua sebab nak bagi hadiah kat adek aku yg nakal ni sebab dia dah habiskan 3 tahun tadika . lama tak ? sebab dalam family ni , dia sorang yang setat dari 4 tahun , siblings laen termasuk aku start 6 tahun . hmm . bacanya tak jugak . kahkahkah , adek aku dpt nombor 10/10 kat tadika . nasib kau lah imal . bhahaha . xD 
eh , tak baek menceritakan keburukan orang ;p kay sampai sini dulu. kbaii :)








Older Post | Newer Post