I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
SDEA victims noww :3
Sunday, 20 November 2011 | 22:23 | 0 BlackWhite


Heyhoooooooo ~

Selepas UPSR , now SDEA . bagi orang yang tak tinggal kat Johor memang tak tahu lah amende tu . hee ~ #bangga jap jadi anak jati Johor :3  hee , SDEA tu :

Sijil Darjah Enam Agama :D
alahhh , baeknyaa . Agama tauu . Sekarang tengah PERIKSA lagi , tapi aku relaks-relaks je ONLINE hahahahaha . kat Johor je ada . kalau tak silap lah kan , sekarang budak-budak form 1 yang masuk darjah khas pon periksa tapi diorang SDKA . huuu ~ best sangatlah kan periksa masa cuti -,-  tadi periksa Ibadat dengan Akhlak. hmm , boleh tahanlah :D ecehh , aku duduk belakangg sekali , angka giliran terakhir . ohhh , that's AWESOME ! huh , nama aku jauh sangat >.< adehhh . tak kesah lah .


Older Post | Newer Post