I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
memories here and there :')
Saturday 26 November 2011 | 18:01 | 0 BlackWhite

Heyhoo :3 sihat tak korang ? ehem , hari ni happy because my followers was over 100 ! arrggg ~ tau korang dah beratus-ratus dah , saya ketinggalan . harap maklum :) hoho . kay , semalam update hari ni update lagi ? ohh mann :D hahaha pasal muslim tuh , dia sentiasa di hati . *kahkahkah*  okay , there's lot of memories of us , kan kawan ? dari darjah 1 hingga darjah 6 , macam- macam ragam aku jumpa , hmm . so sad that we've to break . err . berpisah :) oh mannn , korang kawan terbaik aku tak kira dari mana-mana sekolah aku penah pergi belajar , sesiapa yg mengenali saya , please , jgn lupakan saya . okayy , tengah touching ^^'' hoho .
kita gaduh , happy , sedih semua itu akan menjadi kenangan terindah :') okay , korang , lagu kat blog ini ada lagu memori terindah kan ? okayy , masa hari pertama cuti , syamim hampir-hampir jea nangis dengar lagu tuh . menusuk kalbu . maybe bagi korang apalah sangat kawan sekolah rendah kan ? for me , itu part yg paling besh . wohoo ! hehehe . budak 6A , sorry ygpegi KGR tu aku tak pegi , mesti best kan ? emm , mak cik wa bersalin lah , takleh pegi . kayy . masa dah nak akhir tahun baru aku perasan someone . haihhh . kenal pon ta sangat . tegur FB jee aahhh . hahaha . tegur pun macam aku kat tingkat bawah dia kat atas , berani lah macam tu . kalau depan - depan wa tunduk jee . hoho . konon pemalu ;p hahaha . kayy , stop pasal tu ;p

haritu kan , ada budak mau tackle wa -.- err selama ni kat sekolah tanak cakap apa-apa pongg ., tetiba hari tu , chat fb love-love bagai , muahh muahh . err . geli aa . bukan jual mahal tapi , belum terdesak sangat nak cari boyfie . kahkahkahkahakah :/ emm. dah  ah malas nak type lagi , boboiii :D


Older Post | Newer Post