I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Giveaway by Fiqa :D
Tuesday 22 November 2011 | 23:53 | 0 BlackWhite


hye dan assalamualaikum :)

okay , saya sedang join satu giveaway from FIQA . err ,. ini first time join benda-benda ni semua . hehe . so , tak berapa reti lah . saya ada beberapa sebab kenapa saya nak join giveaway ni. antaranya ialah :-

saya tak pernah join apa-apa giveawayy , jadi saya hendak mencuba nasib . mungkin malang . hewhewhew :3 hahaha . selain daripada itu , syamim nak hadiah-hadiah tu . hahaha . nak pashmina jea act :3 hoho hehehe . tak tahulah apa lagi . tertarik nak join ini giveaway :D itu sahajalah agaknya :)

saya nak menang . kahkahkah . syamim tertarik gila dengan PASHMINA that sponsord :D hahaha . selain tu , yang edit guna blogskins pon menarik hati juga . itu sahajalah . sekian terima kasih :3

friends tagged:-
Nabila
Farizah
Nelisa

kbai :)






Older Post | Newer Post