I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
ada awek baru ! ^^
Monday 7 November 2011 | 23:13 | 0 BlackWhite
Photobucket




            hyeeeeee ~ sehat semua ? seronok sambut raya haji ? seronok tengok lembu korban ? seronok dapat makan daging lembu korban ? mengenai title di atas , saya bukan lah seorang lesbian , tapi saya dah ada seorang budak yang sangat comel , baik dan segala -segalanya 
yang baik . saya ada serba sedikit biodata yang saya tahu .










Nama : Nurul Maisarah Binti Ahmad Nazri
Tarikh lahir : 1. 1. 2000
Umur : 11 tahun
#dia masuk darjah 6 sebab apa entah#
behaviour :
# baik . 
# suka bergaya .
# fanatik angry birds xD
# selalu dengar cakap aku <3
# selalu buat perangai . kahkahkah :p
# budak yang dengar cakap mak bapak
# budak manjaaaa
# selalu mintak aku belanja :p *tak lah tipu je 
# tinggal dekat taman megah
# rumah diaa lawaa giloss x)




     biodata ke gitu ? hahahaah . tak lah . okey . tu je .act aku boring , bosan . :DD


okay bye.




                                                                                                                              yang  bosan selalu,
                                                                                                                           syamimillya <3





Older Post | Newer Post