I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Sukan SKTMI 1 :)
Friday, 21 October 2011 | 19:44 | 0 BlackWhite
salam!  yuhoooo ~ mwehehehe :3 haha . # belum apa apa dah gila# . okei , sebenanye aku nak cerita pasal hari sukan sekolah aku . baru jea lepas tadi . keputusan kejohanan :

Rumah Abdul Razak / Biru : 1st!
Rumah Hussien / Hijau: 2nd!
Rumah Mahathir / Merah : 3rd!
Rumah Abdul Rahman / Kuning : 4th!

nak tahu saya rumah apa ? eceh , rumah kuning daaa ~ tak pe saya redha xD  saya just
masuk acara Tarik Tali ! Menang tauuu . Johan kalahkan rumah MERAH . mwehhhehe . jari saya melecet tau :/ haha. mesti korang semua lari laju , pandai lontar peluru *sebenarnya syamim nak try rejam lembing tapi cikgu rozi lah plilih dulu . alah tak pe . tak de rezeki . :')
yg dipilih pun tkde rezeki , tk menang . Damn gile kot . masa penyampaian hadiah , nama rumah biru, hijau , merah jea yg bnyk naek . kuning , hmm . ade jugak lari 4X100 persahabatan dgn SK Api-Api , SK Pontian Besar and SKTMI2 .

Lelaki just dapat no.2 dgn ketangkasan Shahril , Amirul , Hafiz dan Haziq berlari . Mehmed yg lari laju sangat xD Perempuan pun sama . Dhiya , Shahirah , Zakiah dgn Fathiah yang lari . ecehhh . 2 nombor bertuah ! hihik . saya menjadi pesorak jeaa xD hmm , gmba tak de kott . jap jap , cari  kat fesbuk kejap . yess ! ada . dekat album cikgu tadika ! terima kasih , arigato gozaimasu ! 



hahaha , pembawa bendera !


time tarik tali !


fakhri baca ikrar , pembawa bendera pergi depan jugak . haihhh +.- dah lah syamim seorang pembawa bendera PEREMPUAN !


ituu diaa ! dhiya' kaiyisah kitaa . hikhik :D



tengok tu mehmed potong haziq +.+ lajunya dia larii .



tarik tali  again . ** yang tunduk tu saya lahh ! xD


hmm , malas nak letak gmba lagi . hihi . byee :)




Older Post | Newer Post