I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
kuiz kuiz kuiz :D
Friday 7 October 2011 | 16:11 | 0 BlackWhite

 keseorangan ? apa tuu ? hmmm . apa-2 pun , Assalammualaikum korang . act hari nih tak de apa-apa yg special pun . disebabkan dah lame tak update blog , terus on lappy kakak i . tak de idea sebenarnyaa nak tulis apaaa .. saya nih jenis yg pemalas =='' semuanyaaaa dah terbengkalai kott .. hihihi :)

sebenarnyaa kan , aku memang memang rasa sunyi . bukan ape aku jelous tauuu tengok relationship korang . nak jugak rasa disayangi orang selain dri family :) eh eh , tu semua gurau jelahh . hoho . sajesaje . lagipun , aku kecik lagi , tak patut ada semua tu >< hihi , untuk korang yg sedang couple , hope korang happy dengan bf or gf masing masing . :)

lagi satu , aku dapat masuk kuiz kesihatan peringkat negeri . jadik wakil pontian woo ~ hikhok ~ even though mama doktor , aku tak tau sgt pon pasal  ni semuaa . pening oke baca pamplet-pamplet pasal penyakit . kolera , denggi , chikungunya , malaria and bnyk lagi . kene hafal simptom-simptomnya . aarggghh ! pening okei .dah tu competionnya hari Isnin / 10.10.2011 . tinggal 2 hari je tauu . selalu time latihan aku bukannya baca sangat pun . main dengan nabihah jea lebihh . ssshhhh! jgn bagitahu cikgu yuzlin tauu . hihi . yg masuk nabihah , aku , wan and nasohaa . esok ada latihan kat sekolah . memandangkan ada karnival bahasa arab kat ayer baloi , balik cikgu hantarrr . weee~ heheehe . hari isnin pagipagi lepas subuh kene pegi rumah cikgu yuzlin . baru aku perasan rumah aku kat api-api , so kene gerak awal laaa . adehhh . kat kota tinggi pulak tuhh . pape pon doakan jelah eh . hihi . entah lah mama ingat lagi ke tidak rumahnye yg mana satu . banyak nak kene buat . nasib just pakai baju biasa . kalau takk , haiihhh . kene la pakai baju hari isnin tuh . cikgu kata nak suruh pakai baju korporat tp bajunye belum siap == aku pun tak tau macam mane bentuk nyaa baju tu .

okei , lastly to my beloved friend , Nurul Asyiqin Binti Mohd Khidir , thanks tau jemput aku pegi party birthday kauu . happy birthdayy :) muuuaaaahhh <3 10/10/2011 sebenarnyaaa ~ :)


bye , assalamualaikum :)




Older Post | Newer Post