I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
exam , aktiviti :)
Saturday, 29 October 2011 | 07:18 | 0 BlackWhite


Assalamualaikum kawan :) sihat tak ? mesti sihat-sihat belaka kan kan :DD   Sebelum syamim cerita ikut tajuk , syamim nak beritahu kat korang yang peperiksaan akhir tahun dan percubaan SDEA serentak! Ya Allah , punyalah kelam kabut nak baca buku itu , buku ini . hihi sebenarnya baca buku tu tak lama pun . dalam 10-20 minit je . hewhew .  yang lain semua tengok tv la , baca novel lah :DD  em , periksa akhir tahun tak ada subjek-subjek teras , cuma perkara biasa such as sivik , arab , agama , kh , kt yang tak dipelajari sangat sejak awal tahun ;) so, kene baca sendiri lah .kalau tak faham mungkin kene faham-faham sendiri ;)


Sebelum periksa sekolah pagi tu , hari isnin ada aktiviti masak-masak lagi . setakat ni aktiviti lepas UPSR kitorang buat :


                                1. Buat sandwich sardin
                                2. Buat pizza . #yang ini syamim tak buat sebab syamim masuk pertandingan pada hari yang sama :'(
                                3. Masak Nasi dan Tom Yam pakai buluh #sedap tau :3
                                4. Buat sandwich telur rebus #sandwich again !




hihi , kecoh kott masa masak tuh . anyway , memang syamim happy .  dah tak sampai sebulan dah syamim akan bergelar Murid Sekolah Rendah (MSR)#sedap jugak nama nih :p banyak
kenangan manis pahit sepanjang kat sekolah rendah . kene marah dgn cikgu xD gadoh dengan kawan . HAHAHA . biasa lah tu brade . eh eh , apa nih ingat cerita lama :') 


eh , kawan . dah malam lah . my mother dah suruh tidur la :\ okey bye kawan :)





                                                                                                                                         ;syamimillya






                  



Older Post | Newer Post