I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
bored on holidays
Monday 24 October 2011 | 20:44 | 0 BlackWhite

hello dan assalamualaikum semua :) cuaca pagi ni elok jea . act 
aku bosan ni kat rumah cuti deepavali . dah 2 hari cuti . tak tahu nak buat apa kat rumah . tak blogging , buka fesbuk , tak bukak fesbuk , blogwalking blog orang , tak bw ,tengok tv , tak tengok tv , main game , tak main game , makan , tak makan , tidoooo ~ (panjangnyaaa list xD)

eh , korangkorang result UPSR dah nak keluar ! omg ! cuak gilaaa ~ aku memanglah target 5A tapi aku risau :'( tolong lahh . cuakk ! cuaakk! aku mcm rasa bm penulisan & sains aku tak dapat target . takuttt ~ aku tak tahu mama nak bagi apa :D jikalau ditakdirkan aku dapat 5A , dapat pulak masuk sekolah labu tu , alamatnyaa adik aku sorang-2 lah kat rumah dgn mama n abah xD emm , korang , kita nak tanya nih , apa perasaan ada couple ? sila komen yaa ~ 
ecehhh , kita tanya sebab sekarang PMR dan UPSR kan dah habes , tengok kat fb ramai gilaa 
yang buat relationship +.+ 

aku bila lagi ? emm , kat sekola dah ada pulak yg suka suki buat gosip murahan . hanya disebabkan aku dgn tetttt balas-2 komen dkt fb == cepat jea korang buat spekulasi eh ? hahaha
sebenar-benarnya , aku jeles tengok korang ada relationship sendirii :((( nak jugak merasa ada bf sebelum pergi ke alam sekolah menengah pulak . ehh , apa ni ? tadi cerita pasal upsr , sekarang relationship pulak ? ehehehehe :DD kita mana reti buat satu post berkenaan tajuk jea , mesti banyak cerita yg diceritakan xD

em , ada cerita lagi ni . em , for abang-abang and kakak-kakak yang nak SPM tuh terutamanya abang sedara kita , ebat / misbah / ebenz study tau . dah dekat gilaa kott. jangan stress . selalu baca Al-Quran dan buat solat hajat selalu . #ecehh da macam motivator dahh :DD hikhikhik


emm , for yang cuti deepavali nih ,korang bosan , happy atau pegi mana-mana ? mesti best
kan ? kita jea yg duduk terperap kat rumah :') em , for holidays akhir tahun nanti , mesti dah ada yang dah plan nak pegi jalan - jalan kan ? kita rasa kita tak pegi mana-mana pun , mama mesti kerja punyaa ~ hikhik .redha jelah :)



okaylah , sampai sini dulu . esok insyaallah , kita update lagi . byebye :)






Older Post | Newer Post