I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
freedom :3
Thursday 15 September 2011 | 02:04 | 0 BlackWhite
Assalammualaikum u olls  . sihat takk ?  kitee sihat walafiat lagi cergass . nak tahu kenapa . hahaha . sebab upsr dah abess . so , freedom ~ tadi abes paper aptitud jea AZRUL jerit MERDEKA ! muahahahaa . tapi pengawas a.k.a cikgu roha marahh pulokk T.T hahaha so far so good , upsr tak susah kowwwttt . hihi . yg support mestilah parents aku , k.fiqah , tasya sya , faraa najiha and entah , ramai kot . hihihi terimakaseh yawww .bagi aku yg susah science dengan penulisan T.T aku takut tak dapat score laaaaa . do you want to know a secret ? muahahaha mesti la nak tau kan :B hohoho tadi aku terdengar nabihah cerita dekat geng di (GBSK) <------ aku pun tak tahu pebende tu . die cerita ade budak ni  , dia sekolah seberang jalan XD dia cakap dia dengan kawan dia BINCANG ! ==''  baru darjah 6 dah gitu . adehhh . yg penting sktmi1 budak nyaaa baekbaek yaww . hoho <--- guwaww jeww . eh haritu followers saya 59 sekarang 61 . terimakasih yg tidak terhingga yaa ~ ^^,v do you want to know ? <takabesabes> lappy mama yg tercintaaaa  ROSAK . oh damn ! nih puns pakai lappy kakak .. hihi kita pakai curicuri tau . terer kan =='' hihihi . awak , kita nak dating dengan  Zafirah dengan affidah tau , tapi tak tau lagi bilaaa . oh sukanyaaa . tujuan aku mengajak dua orang buddies yg hot ni sebab :::

aku : mama , nak jalanjalan lepas upsr bulehh ?
mama:  boleh , tapi mesti ada yg tuaaaaaa . :o

sebab tulaaa . lagipun tak kan nak ajak akak aku . nacam haremm je . hihihi . okaylah itu je . bubye u ols :)



Older Post | Newer Post