I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
thanks abah :3
Sunday 21 August 2011 | 06:13 | 0 BlackWhite

hohohoh . salam . aku rasa happy gilaa kot malam nih ! abah dah siapsiap beli present birthday sekali gus pakai masa raaayyyyyaaaa :B abah beli skirt .. comel mel mel tauu . kak yan pon dapat ^^ dah sah - sah birthday aku sehari dengan diaa .. kak , adek dah belikan akak hadiah tauu >< semalam , dengan mama lepas balek sekolaaaa . sebenanye aku nak beli hadiah for kawan aku , teringat pulak kakak ku ini , beli lahh sekali . :) . aku dengan emyy pun dah baekkk :) hahaah . maybe pergaduhan kitorang dahsyat , tapi mesti boleh baek punyaaa :) back to the story , (haha, da lari tajuk) hadiah tu , just patung angry birds jaaa , tak mahal pongg . tapi beg diaa cantek , aku sukaaaa >< hehe . nihaaa patung2 tu


yang kiri tuh kawan aku , yang kanan kak yan :)
**belikan orang diri sendiri tak dapat :o untuk buat hati aku tenang , aku mintak mama , RM10 beli lah sepit rambut yg cute mute and comel lote tuh 2 , hoho . boleh pakai masa rayaa .. hehee .. btw , aku still tak faham macam mane nak pakai pashmina tuh -.- even aku dah beli XD warna light purple , maybe kalau aku yg pakai nampak contrast disebabkan kulit ku yg tidak berapa nak putihh nii .. hehehe (mengaku tau) . aku tengoklah tutorial kat youtube ! Tapi , still tak paham jugakkkkkk -..-
kakak , bila nak ajar adekmu yg ketinggalan nihhh :( **kakak-kakak aku semua reti pakai , aku jea tak sebab aku lebih suka pakai tundung sarung warna hitam ke mana sahaja , sebab aku tak reti nak matchingkan tudung dengan baju . kalau raya pon , kakak yg pilihkann , terukkan saya -.-'' malas laa nak lilit-lilit , buang masa ouhh :/ **walaupun malas dalam hati tetap nak cubaa :) okay , that's all babee .. thanks for reading . the last words , TERIMA KASIH , ABAH -- TUAN HAJI ISMAIL BIN ROSDI yang baik hati lagi handsome :3 hehehe byebye


Older Post | Newer Post