I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Happy Birthdayy to me :)
Wednesday 24 August 2011 | 23:39 | 0 BlackWhite

act , bthday aku semalam , malas nak post . okayy , before aku cerita pasal befdaayy aku tuu . cer bacaa conservation aku dengan mama

aku : mamamamamamama , nak hadiah !
mama : baju raya , kasut raya , tudung raya , and lain-lain kan dah beli , kira hadiah hari jadi la tuhh :)
akuu : alaaa , mana acii .
mama : aci kat india (bila masa mak aku tengok upinipin nih ?)
akuu : kak yan dapat C3 . abah bagi :'(
mama : kalau adik dapat 5A , mama insyaallah bagi yee .
akuu : janjii tauuu ^^ okayyy . i'll do my best .

hahaha tah pape jekan :)


kimah bagi diary ANGRYBIRDS >< omell tauu . zilaa bagi photoframe beruanggg . rawwrr rawrrr . dhiya ' bagi RM10 . teacher faridah pon sameeee .. mak ayu dgn izzah bagi shawl pashminaaa ! cantekk tauuu .. yg laen2 just wish jeaaa . hehehe tak pe laaa takesah pongg :3 orang laen dah 12 tahun berbulan2 , aku baru 12 tahun 1 hari XD hahahak .. heheheee , abah pulak bagi camera digital sony olympus warna biruu >< sayanggg abah terimaaa kasihh yaa semuaa :* .. tapi org yg aku harapkan tak wish pongg :'( mesej puns tidakk .. pehhh ini sudah lebehh -.-'' oh my lovely stalkers , bila aku nak ade boyfriendd nii :/ sedeh okayy ..

nak nanges , so , buibui alls :)



Older Post | Newer Post