I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
adessssss -.-''
Sunday 7 August 2011 | 23:34 | 0 BlackWhite



salam . aku bengang gilaa siakkk ! sekolah aku buat gerak gempur lagi! minggu nih smpai UPSR -.-
tadii buatsoalan dari wilayah persekutuan atau name laennye KL. agak senang lahh .. tapi yg aku frust gilee MATH PAPER2 aku 37 ! walaupon belum tau lagi , yg penting aku tau salah no. 19! ishhh ~~ ehh ,, siaaaaaaaaaaaallllllllllllaaaaaaaa , puihh XD . hahahahaa



pastu aku balek rumah , KAKAK -2 tersayang aku takde T.T sape nak hantar aku pegi sekolah .. dalah hari ni pekse lisan SDEA -..- kan puaseee . aku malas nak naek beskal fixie aku .. hahaha tak delah tipu jeeaaaa . beskal biaseee jeeeeee.. mama cakap suruh aku masok sekolah TAHFIZZZ . oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhttttiiiiiiiidaaaaaaaaaaaaakkkkkk !!!! -.-'' taknak :'(
mama bagi pilihan antara SEKOLAH TAHFIZ , SEKOLAH MENENGAH AGAMA and SEKLAH MENENGAH KEBANGSAAN DATO' PENGGAWA BARAT . aku pilih ooooooooffffffcourse dato' XD ade buah hati pengarang jantung aku kat situuu .. wuahahahahaa :DD btw birthday aku tinggal 16 harrii jeaa .. bak sini hadiah ! XD k.yan saba eh , adek tau befdey kita sehari , tapi adek belom beli hadiahh lagii .. weeeeeee ~~ okayy , nak pegi sekolah ,, buybuy :)


Older Post | Newer Post