I'm Waiting You
BlackWhite?



Salam 'Aleykum ya habibati ;)

Syamim Illya.
forteen.
SMKAJB.


Round-Round



Story About Links

TerimaKasih wa Syukran and ThankYou



Skin Made by
Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
cecitececite !
Thursday 21 April 2011 | 07:18 | 0 BlackWhite
hey all bloggers ! cube cite siket pekembangan korang ... CECITE CECITE .. aku tak tau nak post amende nii ... AHA! baru aku teringat yang aku da start syok dekat sorang mamat nii ... tapi aku tetap nak mempertahankan status aku sebagai SINGLE .. :PP .. HAHAHAH tuhh sakai namenye ann ?? HOHO ~~ tadi aku punye buku exercise MT aku semua MERAHH .... !! aku tak buatt ... naseb guru besa baekk ... ngehh ngehh ... abang aku da balekk ... Aku tak tau kenape die balekk .. tapi sebagai peneman aku lahh .. ~~ kakak aku & abg sedare aku da jadi CIKGUU ... TEACHERR ... ahahahaha ...yeaahhh ... aku takkan datang lambat lagi pegi sekolahhh ... 6.35 a.m. da pegii ... MASYUKKKK ... ahahahahah ...tak saba nii nak PIBG sekolahh ... nak amek hadiahh ... budak pandai laaa katekann *perasan jea ...tapii aku da dapat menguasai semua perkare yg aku lemah dalam 93% ... hebadd kannn ....pe lagi nea ?! aku nak cakp kat korang yg aku dapat 5A UPPM 1 ... NO. 1 UJIAN SETARA 1 SEKOLAH AGAMA ... HHOHOH ~~ KEMBANG KEMBANG ... takk lahh .. sebenanye banyak mende yg patut aku perbaiki .. semuanye 5A- ... aku kene tingkatkan usehe aku ... aku nak MAMA & ABAH BANGGE dengan aku .. aku tanak die hanye bangge dengan abg aku sorng je ... that's all the story for today ... thankss for readingg .. byebye :))


Older Post | Newer Post